Snart Gotland

På måndag om en vecka börjar vår jul. Då åker vi till Gotland och är där nästan en vecka, åker till min familj i Västervik på annandagen sen. Det ska bli så skönt att få åka och verkligen få vara ledig, som jag längtat! Inte har vi planerat in så mycket heller, än så länge bara att hälsa på en av Hampus kompisar - Emmy. Ska bli trevligt! Om nån mer skulle vilja hinna träffas skulle det också vara kul =)

Jag tror absolut vi har tid till det, trots den nästan hetsiga diskussion som uppstod igår då vi fikade med Hampus föräldrar och hans mosters familj, om hur man i hela fridens namn skulle lägga upp julgodisbakandet för att allt skulle hinnas göras och alla skulle få vara med. Helén frågade mej lite oroat om det var okej att de började lite innan vi kom för att Tobbe skulle hinna vara med på ett hörn, och ja, vad svarar man på det? Jag som tänkt att vi kanske skulle göra nåt lite enkelt bara.. Men det blir nog bra. Jag tänker nog mest ta det lugnt och titta på ändå.

Vi ska bo inne hos Alex och Billie i Visby iallafall. Och Visby på vintern, ja, ibland undrar jag om det inte är den finaste årstiden där...


Kommentarer
Postat av: Emmy

Ska bli väldigt trevligt att ses! =) Vi får höras om tid när det börjar närma sig! Kram

2010-12-12 @ 22:26:22
URL: http://parvusangelus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0