Lite mer jul

Ja, jag känner att jag bara måste tjata lite om julen igen. Jo, jag vet att de flesta redan har stökat bort den och är glada att det dröjer ett bra tag tills nästa gång. Men jag är då lite av en julfantast, och trots att vi har väldigt lite pynt i år (pga katter som fick vara hemma själva ett par dagar), så har jag gärna det vi har kvar. Och då speciellt den här fina julkyrkan som har varit Hampus farmors. Så glad jag blev när vi fick den!

 

En annan sak jag är glad över är de julklappar som vi fick, Hampus och jag. Speciellt vad gäller mej kan jag säga att vi nog fick nästan allt vi önskade oss. Inklusive matberedare, stor stekpanna, fina skålar och annat som kanske är lite otympligt att ta med på tåg. Från Gotland hade vi två fulla ikeakassar samt en extra väska. Med bara julklappar. En sån väldig tur att Hampus kompis Danne också skulle från Gotland och uppåt i landet samma dag som vi. Med bil.

 

Så till nästa jul.. då ska vi tänka igenom vad vi önskar oss innan. Eller, så skaffar vi oss en egen bil. Eller..., så får vi helt enkelt inte vara snälla i år. Så kan man också lösa det =)

 

Bästa julklapparna? Tja, det var nog de här:

 


Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag fick också Simon's Cat-boken! :D Sååå underbar!

2010-01-07 @ 09:03:47
URL: http://thefoolonthehill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0