Hemma och hemma igen

Sådär, då har jag varit hemma och blivit lite firad också. Det var alldeles lagom trevligt, precis som jag hade hoppats. Familjen var ju där, och mormor och morfar, mina kusiner och min moster. Jag fick bidrag till kameran jag önskar mej och lite presenter trots att jag inte önskat mer. Och blommor förstås, vad vore en födelsedag utan att ha fått lite blommor? Här ser vi kusinernas fina bukett, mosters söta ros, och mormor och morfars vackra arrangemang - mammas härliga uteväxt fick såklart stå ute istället =)

 

Så igår, efter ytterligare drygt fyra timmars bilfärd och ett stopp för lyxig glass i Söderköping, kom vi hem till Uppsala igen. Jag var och spelade med musikkåren idag och imorn ska vi hjälpa till med någons trädgård. Förutom det har jag lite beslutsångest om vilken kamera jag ska välja, den jag nog vill ha (Canon 550D) finns inte i lager just nu medan en annan nästan lika men lite större (Nikon D90) finns, men vill jag ha den? Eller har jag tålamod att vänta.., det är inte alltid min starkaste sida...

 

Jag får nog helt enkelt påminna mej själv om att det inte är min födelsedag förrän om drygt två veckor. Tills dess har nog både Canonen kommit i lager och jag lyckats fatta ett beslut. Ja så får det bli.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0