Och så far vi hem

Imorn åker vi hem till Västervik och firar min födelsedag. Bara sådär tre veckor i förskott, men ändå. Så går det när man jobbar varsina varannan helg, då är man inte ledig tillsammans och kan åka hem nånstans mitt under jobbperioden. Så istället, om nån vill besöka Uppsala i sommar - vi är här, vi kommer inte härifrån. Men det skulle vara väldigt trevligt med besök, vi jobbar ju inte precis hela tiden =)

Så kan vi komma och hälsa på er (om ni bor nånstans på vår hem-till-familjen-runda förstås) i augusti sen när vi har ledigt! En och en halv vecka semester, det blir det i alla fall.

Förutom det så hoppas jag bara fixar att göra ingenting mina lediga dagar i sommar, så jag vilar upp mig inför hösten. Just nu känns det som att jag bara kommer köra på hela sommaren utan paus, men jag har ju faktiskt lediga dagar då och då (pepp till mej själv), och det är ju faktiskt fortfarande nästan tre månader kvar till plugget sätter igång igen.

Och idag fick vi veta att vi får en hel del i avdrag på hyran nu efter vattenskadan, vi slipper betala hela i juli och ungefär en tusenlapps avdrag i augusti. Woho, nåt ska vi ju ha för allt vi stått ut med, så det vi får över ska minsann bli en liten resa nånstans, i november eller februari. Lite semester då man behöver det som bäst, det blir nog fint det =)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Åååh härligt att få avdrag på hyran! Det är ni värda efter allt ni har fått stå ut med.

2010-06-11 @ 08:50:31
URL: http://thefoolonthehill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0