No more

Ja, nu sitter jag här. Rivarna har kommit och håller på för fullt i köket. Det ska ta en dag eller kanske två säger de, att riva ur både köket, badrummet och golvet i hallen.

Igår höll vi på till halv två med att plocka ur allt ur alla skåp. Vi var lite tidsoptimister och började inte förrän tidigt på kvällen. Men det blev rätt sent. Bara så ni vet, ska ni flytta och packa kök nån gång - det tar mycket längre tid än man tror... Och man vill inte gå upp klockan sju dagen efter.

Usch, jag skulle ha velat komma iväg innan de började riva, men så är det. Snart ska jag gå till skolan ändå, men katterna, stackarna, får vara kvar här. Förhoppningsvis blir de kompisar igen när de ligger och trycker nånstans tillsammans. (Pim-Pim luktade konstigt när hon kom hem från kastreringen igår nämligen så Lilla Bus har inte känt igen henne och fräst åt henne en hel del)

Nej, nu fixar jag iordning saker och går. Får se vad jag kommer hem till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0