Roliga nyheter på msn

För ett par veckor sedan hade jag en kort men minnesvärd msn-konversation. Den gick såhär:

D - Hej

Y - hallå

D - Allt bra i storstan?

Y - jodå, vinter och allt

Y - själva?

D - Jo de är fint här de.

D - Tänkte bara berätta att de hänt en grej här, så ni kanske kan vara barnvakt åt oss i vinter ;)

Y - åh!

Y - vad roligt!!!!

D - Ja de är riktigt kul :)

Y - det kan vi absolut, bara vi prickar in att vara på samma ställen så ;)

Y - men ja, jag förstår det :)

D - Tja tror iof inte att vi kommer släppa iväg den lille direkt iof..

D - Sista oktober är preliminärt .. kunde skilja någon vecka..

Y - åh, snart ju :D

Y - eller relativt iaf :)

D - mm nu känns de som en evighet, men de är nog bra med lite förberedelsetid...

Y - det kan nog vara det ja

D - Skall gå å sova lite

D - Ha de gött, hälsa hampusen

D - och kissarna

Y - ja krama magda från oss då :)

Y - ha det bra och godnatt!

D - Natti!


Som ni kanske gissar är det Danne och Magda som är de lyckliga. Och det är officiellt på facebook, så jag känner att jag kan få skriva det här =)

Jag blev jätteglad förstås, hoppade nästan på stolen och allt sånt. Hampus med.., men det vi tänkte mest båda två var väl - kan ingen vänta tills det är dags för oss då?

(*...snart bara ett och ett halvt år kvar på den här utbildningen...*)

Kommentarer
Postat av: Jana

Finns inget roligare än att höra om folk ska ha barn! =)

2010-03-23 @ 15:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0