Undrar vad som kommer bli gjort idag

Idag skulle ju bli en bra dag. Saker var planerade och skulle genomföras. Lådor skulle fyllas, datorer installeras och det skulle bli lite mera ordning här hemma.

Så var det planerat. Just nu sitter jag mest och suckar och kommer ingenvart. Att det ska vara så svårt att göra något. Eller ja, jag har kollat pendlingsmöjligheter till Eskilstuna. Det verkar funka. Beror på handledaren och tiderna, om man ska bo över eller inte, men ja, det borde funka bra.

Nej, jag ska nog gå och tröstshoppa lite. Kanske nagellack. Sist jag gjorde det köpte jag en brun färg som var fin i affären. Den var fin när jag lackade på den i glödlampsljus. Men inte lika fin i dagsljus sen.


Samma gång köpte jag också ett grått lack. Det var fint hela tiden, men kanske inte så glatt. Nu ska jag köpa glada färger. Grönt har jag bestämt mej för. Kanske rosa eller rött eller vitt skulle vara nåt? Får se vad det finns. Men inga deppfärger. Vårfärger ska det vara.

Lite sol på det och jag kanske är glad och pigg när jag kommer tillbaka. Vi får hoppas.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hoppas du piggar på dig. Köp många glada nagellack! Kram!

2010-03-17 @ 14:00:12
URL: http://thefoolonthehill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0