Måste det hända mej också?

Jag var nästan taggad att göra massa bra saker idag, skriva mejl, svara på examinationsfrågor, kanske till och med träna. Men så fick jag ett mejl från csn.

"Du var inte registrerad  på nån kurs vecka 52-53 förra höstterminen, så antagligen kommer vi att kräva att du betalar tillbaka det felaktiga studiemedlet"

BLÄ!

Så just nu är jag ledsen, hatar csn och önskar att jag aldrig skulle behöva ha kontakt med dem igen. Och inte har jag nån lust längre att göra nåt vettigt heller. Skitdag.


(Ingen riktig tröst, men jag är inte ensam iallafall...)

Kommentarer
Postat av: lisa

Jag fick också ett sånt mail! Blev mest förvirrad, men mailade Anki som snabbt svarade att de var dumma i huvudet (okej, inte i de ordalagen, men ändå). Vad jag förstod så skulle det ordna sig. Jag menar, tar man 30hp på en termin så är det lika med heltid, trots att man inte är schemalagd alla veckor.

2010-11-03 @ 14:42:51
URL: http://thefoolonthehill.blogg.se/
Postat av: lisa

Fast jaha, enligt den där artikeln låter det ju inte så ljust? Jag tycker att det ju är självklart att de inte kan kräva mig på pengar då jag helt uppenbart pluggat heltid. Annat vore ju sjukt. Usch, jag har varken tid eller ork för att tjafsa om sånt här.

2010-11-03 @ 14:45:00
URL: http://thefoolonthehill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0