Det är nästan så jag borde skämmas

När man varit dålig och mest legat i soffan hela dagarna för att man inte förmått något annat, då helt plötsligt händer något konstigt. Teveprogram som går där på eftermiddagarna är helt oväntat ganska intressanta och man kan knappast välja mellan dem utan zappar runt för att se lite här och lite där.

Vad hände egentligen? Jag brukar ju vara en sån person som knappast kan sitta still ens när det är ett bra program eller film, och helt plötsligt sitter jag fast framför dumburken hela eftermiddagen. Och idag mår jag till och med bra. Nej, det är konstigt det här. Hoppas jag slipper vara sjuk mer, för jag borde ha lite viktigare saker för mej än att fastna framför teven. Så det så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0