Uppskattat besök

Mamma, min bror och min syster var uppe i helgen och hälsade på. Mycket trevligt! Saga tyckte mycket om att vara hos både mormor, morbror och moster. Precis som hon gillade att vara hos farmor och farfar och Hampus andra släktingar förra helgen. Och så hann ju jag få umgås lite med mamma och syskonen, det gillades verkligen!

Så Saga hälsar att hon gärna vill ha mer besök! (eller om det är hennes mamma som ibland blir tokig på att gå hemma själv trots att det bara gått en månad av föräldraledigheten..) I vilket fall som är det bara att höra av sig om ni vill ses! Vi är inte särskilt uppbokade =)

Kommentarer
Postat av: Emmy

Trevligt med besök. Jag höll ju inte vad jag lovade att komma upp nu i vår.. Får väl göra ett nytt försök och komma till hösten i stället! =)



Ja, snart ses vi! Nä, jag kommer inte på hennes prästvigning. Vi får se till att ses nån annan dag! Kram!

2011-06-06 @ 22:31:15
URL: http://parvusangelus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0