Jag har fått ett jobb!

Ja, det är faktiskt sant - jag har fått ett jobb!

Habiliteringen i Norrtälje är de som insåg att jag var rätt logoped för dem. Var på intervju där i onsdags förra veckan, och trots att jag av nån anledning blev åksjuk på bussen gjorde jag en hyfsat bra intervju. Så bra att chefen ringde dagen efter och frågade om jag ville ha jobbet. Jag blev glad och chockad på en gång, för det hade jag verkligen inte förväntat mig. Lyckades få ur mig något om att jag ville diskutera med min sambo, för jag ville inte hoppa in i något helt bara sådär. Och efter några dagars diskuterande mellan oss, och lite med min mamma, så kändes det helt rätt att ta det. Så idag ringde jag och tackade ja.

Det här blir toppen!

Kommentarer
Postat av: lisa

JAAAAAAAAAAAAAA!!! Tjoho! Heja Yvula! Vad glad jag blir! :D :D :D Åh så spännande. Blir det pendling eller flytt? Är det vikariat eller fast?

Grattiskramar!

2012-02-20 @ 21:52:51
Postat av: Emmy

GRATTIS!!! Vad roligt! Kram

2012-02-20 @ 22:49:26
Postat av: Daniel, Magda

Wooohooo Grattis, va kul. Och inte så himla långt borta iaf. Kul :-)

2012-02-21 @ 08:50:56
Postat av: Mamma

Lycka till! Den som väntar... Många grattiskramar från Mamma

2012-02-21 @ 09:44:39
Postat av: Jana

Stort grattis från oss! Bra jobbat! :)

2012-02-21 @ 18:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0